
Hvorfor skal jeg vælge sponsorlinks? Adwords/Sponsorlinks giver mulighed for fleksibel markedsføring.
Du kan til enhver tid få ændret i din AdWords *annoncetekst, så længe ændringerne overholder Googles kvalitets- og relevanskrav, samt få sat kampagnen på pause. Der er også mulighed for at bestemme hvilke dage kampagnen skal være aktiv samt i hvilket tidsrum.
Har du ønsker til et specifikt budget, kan vi naturligvis også imødekomme dette. Du fortæller blot til os, hvordan budgettet ser ud, så udarbejder vi et tilbud, som tager højde for placeringer og kvalitet i forhold til pris. Du kan naturligvis til enhver tid få ændret i dit budget.
Som kunde har du mulighed for at angive hvor i landet du ønsker profilering. Hos MediaDirekt, forstår vi at det ikke er alle virksomheder der ønsker landsdækkende profilering. Derfor tilbyder vi også geografisk AdWords afgrænsning. Det er naturligvis muligt at udvide afgrænsningen efter behov.
Ikke nok med at MediaDirekt.dk har markedets billigste klik priser på Google AdWords, men vi giver også vores nye kunder 50% rabat. |
Hvad er Google AdWords? Google Adwords er et annonceringssystem, med mulighed for at målrette trafik til din hjemmeside, samtidig med gratis branding.
Google Adwords er et fleksibelt system der kan tilpasses dine behov.
Når der søges på Google, kommer der søgeresultater frem i en boks i toppen og i højre side. Det er her du har mulighed for at profilere din virksomhed overfor potentielle kunder.
Hvordan fungerer Google AdWords? Tekstforfattere fra MediaDirekt, tager udgangspunkt i din hjemmeside, og udarbejder søgeord og annoncetekster til dine specifikke produkter. Og derved får du det maksimal ud af din Google AdWords kampagne.
Når din AdWords kampagne sættes på, starter markedsføringen af din virksomhed. Da du kun betaler for den trafik der ledes fra AdWords ind på din hjemmeside, er søgningerne gratis for dig.



|